Predstavljaj si, da si Bog. Sediš tam gori v nebesih, na nebeškem prestolu in gledaš dol, na zemljico prelepo, planet,ki si ga v svoji modrosti ustvaril. Okrasil in obogatil si ga z vseh vrst živalskih vrst in rastlin, takih za lepoto in takih za korist. Kot krono stvarstva, pa si ta lepi planet tudi 'posejal' z brezštevilno množico ljudi.
Pa gledaš dol in vidiš, da je tam en sam velik nered. Pravi kaos. Ti pa si Bog in veš, da je treba vse te brezštevilne množice ljudi ozavestiti, da bodo vedeli kaj je prav in kaj je narobe, kaj se sme in kaj se ne sme. Zato se odločiš, da kot pameten oče, postaviš svoji 'zemeljski družini' pravila. Saj to je tako, kot pri tebi doma.
Iz izkušenj veš, da če ni reda , če ni postavljenih pravil, po katerih se morajo ravnati vsi člani družine, nastane nered. Kako bi pa bilo, če bi vsak v hiši mislil, da sme početi vse kar mu pade na pamet, ne glede na to, ali je to drugim članom družine všeč ali ne.
Vsi člani družine morajo doprinašati k dobremu sožitju tako, da upoštevajo medsebojna družinska pravila, ljer je točno postavljeno, kaj je dovoljeno in kaj ni.Med temi pravili je tudi kakšno takšno, kjer se je treba odreči lastnim željam in se podrediti družinskemu redu. Tam, kjer vsak uveljavlja le svoj interes in se ne ozira na ostale člane družine /lahko tudi s silo, takšno ali drugačno/,pride nujno do nesoglasij, prepirov in na koncu do razpada družinske skupnosti.
Torej takšna tvoja družinska izkušnja te pripelje do spoznanja, da kot Bog, kar 'trenutno si',postaviš svoji številni zemeljski družini trdna pravila, od katerih ni odstopanj in imenoval si jih ZAPOVEDI.
In, če si ob tej primerjavi prišel do zaključka, da je to edini modri način,da življenje /družinsko ali planetarno/ poteka na civiliziran način, potem se boš lahko samo še čudil, koliko modrosti je bilo potrebno, da se v samo skromnih deset pravil in zapovedi zajame praktično ves pravosodni sistem sveta.
Samo deset pravil! In če bi jih ljudje dosledno upoštevali, bi vsi ljudje na svetu, lahko živeli v mirnem sožitju, tako v svojih družinah, kakor tudi v svetu na splošno.
Pa si poglejmo kaj nam govore te Božje zapovedi:
1/ Veruj v enega Boga
2/ Ne skruni Božjega imena
3/ Posvečuj Gospodov dan
4/ Spoštuj očeta in mater, da boš dolgo živel in ti bo dobro na zemlji
5/ Ne ubijaj
6/ Ne prešuštvuj
7/ Ne kradi
8/ Ne pričaj po krivem
9/ Ne želi svojega bljižnega žene
10/ Ne želi svojega bljižnega blaga
To niso 'eksluzivne' zapovedi RKC, temveč so univerzalni zakoni, ki veljajo od pamtiveka, pa vse dokler bo na zemlji obstajal človeški rod.
Ali bi lahko ti, kot 'trenutni Bog',postavil bolj modre, bolj vseobsegajoče in boljše?
|
In če se pravični komaj reši, kje se bo pokazal brezbožnež in grešnik?
Prispeval/a: Fredi dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 10:07 CEST
Poslušajte, moji ljubi bratje!
Ali ni Bog izbral tistih, ki so revni na svetu, a bogati v veri in dediči kraljestva, ki ga je obljubil vsem, kateri ga ljubijo?
Vi pa ste osramotili reveža.
Ali vas ne zatirajo in vlačijo pred sodišča prav bogati?
Mar ne sramotijo ravno ti čudovitega imena, ki je bilo klicano nad vas?
Če torej po Pismu izpolnjujete kraljevsko postavo:
Ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe, ravnate prav.
Če pa ste pristranski, delate greh in postava vas razkriva kot kršilce postave.
Kdor se namreč drži vse postave, krši pa eno zapoved, je kriv za kršitev vseh.
Kajti tisti, ki je rekel:
Ne prešuštvuj! je rekel tudi: Ne ubijaj!
Če torej ne prešuštvuješ, ubijaš pa, si postal kršilec postave.
Tako govorite in delajte: kot tisti, ki bodo sojeni po postavi svobode.
Neusmiljena je namreč sodba za tistega, ki ne izkazuje usmiljenja.
Usmiljenje pa slavi zmago nad sodbo.
»Sin človekov je gospodar ( Ali Gospod. ) sobote.«
Res?
In kdo je tak ekskluzivno, stoletja in stoletja, brez usmiljenja kršil zapoved Ne ubijaj!?
»Ne branite! Kdor namreč ni proti vam, je za vas.«
To nam namreč pričuje tudi Sveti Duh, saj najprej pravi:
To je zaveza, ki jo bom sklenil z njimi
po tistih dneh, govori Gospod:
Svoje postave bom dal v njihova srca,
v njihov razum jih bom zapisal,
in njihovih grehov in njihovih nepostavnosti
se ne bom več spominjal.
Razumljivo, da je v človeškem srcu ljubezen, da lahko človek ljubi človeka.
In, če ni ljubezen v srcu ali lahko vse zapovedi spolnjuješ?
Fajn bodi in verjemi, da ljubi Bog ljubi vse ljudi.
Tud heretike in katolike.
V potu svojega obraza
boš jedel kruh,…
… te pa grem delat, če že moram.
Čao
Predstavljaj si...
Prispeval/a: žblj dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 10:49 CEST
Predstavljaj si…
da ni nikogar
ki bi v imenu Boga
ustrahoval ljudi.
Predstavljaj si
da ni nikogar
ki bi ti vsako nedeljo
nabijal krivdo.
Predstavljaj si
da ni nikogar
ki bi te zastrupljal
z občutki sramu.
Predstavljaj si
da se vlada strezni
in pobere davke tistim
ki so z ustrahovanjem
gradili imperije.
Predstavljaj si
da se ta denar
vloži v socialno varnost
razvoj…
Predstavljaj si…
Morda sem sanjač...
Predstavljaj si...
Prispeval/a: stojči dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 12:52 CEST
Jezus je rekel, da je Bog ljubezen,
to je ponovil tudi papež,
to kar naprej ponavljajo tudi hindujski guruji in mojstri,
vsi vemo, da je ljubezen v srcu in ne v glavi
kdor pa živi v srcu mu avtomatično kršenje družbenih pravil ne padajo na pamet,
vsak tak ve,
da to kar dela dobrega drugim,
dela to tudi samemu sebi,
isto velja za delanje slabega drugim
Zato trudi se biti kar naprej v stanju ljubezni,
in ko in če to tudi boš,
ti ne bo padalo na pamet,
da bi kršila osnovna družbena pravila desetih zapovedi. ;)
Razumi, da je Bog čista, brezpogojna ljubezen,
v ljubezni pa se skriva tudi najvišja inteligenca.
Prizadevajmo si vsi za odkrivanje te ljubezni, ki je v nas samih
pa bo vsem bolj lepo.
lp
---
stoychi
In če se pravični komaj reši, kje se bo pokazal brezbožnež in grešnik?
Prispeval/a: merijen dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 20:38 CEST
Hvala za tvoj bogato sporočilni komentar!
S tvojimi, zame vedno zanimivimi izpisi iz sv. Pisma, nam vedno znova osvežiš tisto, morda že davno prebrano, pa vendar dostikrat že skoraj pozabljeno. Čeprav so ravno tovrstne misli takšne, ki bi jih morali večidel vedno nositi v svojih srcih in mislih. Saj so to besede,ki so nam kot smerokaz "skozi življeje zmot".Kako hitro zaidemo! In naša , v lagodje usmerjena, človeška narava, nas tako z lahkoto vodi po široki cesti življenja 'po naši meri', ko smo prepričani, da se ne sme pravzaprav ničesar postavljati na pot našim željam. Vse je dovoljeno, še zlasti, če ni Boga. Komu, le še komu, je do tega, da bi se vspenjal po ozkih in strmih in sploh napornih 'stezicah', ki vodijo k Bogu, ki vodijo v Življenje, tisto za 'potem'.Tako ostajamo raje v svoji 'svobodi'. Pa vendarle je važno vedeti, da je POT, čeprav ozka in srma in, ki velikokrat zahteva tudi marsikatero odpoved , tista prava.
Eden izmed svetih in modrih mož je samokritično rekel: 'Vem, kaj je dobro/za mojo dušo/, pa vendar delam slabo. Ker duh je voljan, telo pa je slabo.
Tako je tudi z nami. Mislim pa, da je že to, da se v vsem trudimo, da delamo dobro in upoštevamo pri tem božje usmeritve že kar veliko.
Lepo se imej, Fredi in lep pozdrav!
Hvala tudi Stojčiju za njegove misli v stilu: - ljubezen je zakon, vedno in povsod. Za srečo v tem in v drugem življenju. Pa še res je!
LP!
Predstavljaj si...
Prispeval/a: jaka88 dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 10:11 CEST
Blesavo vprašanje na celi črti! Nobenemu ni treba niti malo se počutiti kot 'trenutni Bog' pa takoj ugotovi, da tako vseobsegajoče in dobre pa te zapovedi tudi niso.
Naj bi bilo zapovedano, da si jaz ne smem želeti tuje žene. No, v redu, to sprejmem.
Ampak da moja žena si pa lahko želi tujega moža! Groza!! Njej ni zapovedano, da ne sme!
Diskriminacija!!
Oh, mi, ubogi moški, kako nas ta bog diskriminira!!
Predstavljaj si...
Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 10:26 CEST
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 10:52 CEST
Kot prvo - prvi trije zakoni sploh nimajo nikakršne zveze z moralo. Kajti enako moralno je, če verjameš v enega samega, v dva, v deset ali pa v nobenega boga. Lahko bi postavil tudi prvo Božjo zapoved, ki bi se glasila: Veruj v letečega rožnatega slončka! Enako moralno je verjeti v Rožnate slončka, kot v Jahveja ali Baala ali v kako drugo božanstvo.
Druga božja zapoved (Ne norčuj se iz letečega rožnatega slončka!) je še bolj bedasta, v bistvu gre za zapoved, na osnovi katere so osnovani zakoni, ki omejujejo in sankcionirajo svobodo govora. Druga božja zapoved je primer in hkrati paradigma za čisti totalitarizem. Izraža človeški zakon za zaščito imaginarnega ljubosumneža v nebesih – gre torej za človeški teokratski konstrukt.
»Posvečuj gospodov dan« ima z moralo in z etiko opraviti toliko, kot če bi zapisal: »Koristi dopust vsakega petnajstega v mesecu.« ali »Vsake štiri ure se obrni proti Meki in naredi tri sklece.« Še ena semitska teokratska norost. Kakšna univerzalnost neki! Morda bi morali zapisati še: Kdor dela v soboto, ga je treba pokončati s točo kamenja – to bi bilo potem dopolnilo »univerzalne morale«!
Zadnji dve zapovedi prepovedujeta željo – torej prepovedujeta misel – to pa je sploh absurd, ki kaže, da je svetopisemski Bog v resnici zamišljen kot nekakšen Veliki brat – avtokratska, diktatorska pošast, ki ljudem prepoveduje, ne samo določena dejanja, ampak celo razmišljanja in misli. To je monstruoznost brez primere in jo z etiko lahko povezujejo samo religiozni fanatiki.
Tako nam ostane še pet zapovedi, za katere se zdi, da bi mogle imeti nek učinek na moralo ali etiko, karkoli že to je. Spoštovanje staršev pravzaprav ni nič tako zelo posebnega in bi ga človek jemal resno, če bi zapoved predvidela tudi spoštovanje staršev do otrok, pa je očitno ne. Za nameček je zapoved tipična »daj-dam« zapoved, ko moraš nekaj narediti zato, da ti bo potem lepše oziroma zato, da nekaj dobiš nazaj!
Ne ubijaj je zapoved, ki se lepo bere, a je v svojem času veljala in bila mišljena le za člane istega plemena oziroma ljudstva. Vse ostale je bilo dovoljeno klati, pobijati, iztrebljati, kar so Svetopisemski politkomisarji po navodilih Boga tudi nadobudno počeli, ne da bi se ozirali na Božje zapovedi. Bog sam je naročal in izvajal dejanja – moril, pobijal je celo prvorojence, utapljal ljudstva – počel je torej stvari, ki so v nasprotju z njegovimi lastnimi zapovedmi. Če bi kristjani vsaj malo resno jemali zapoved »ne ubijaj«, bi že od vsega začetka nasprotovali smrtni kazni, pa so jo kvečjemu podpirali in večina religioznih fanatikov jo podpira še danes!
»Ne kradi!« - preneseno v logiko kapitalizma pomeni – »lastnina je sveta«, dovoljena je legalna kraja, na primer s pomočjo odtujitve dela.
Ne prešuštvuj, včasih tudi nečistuj - si lahko vsakdo razlaga kot hoče. Ali onaniranje in homoseksualnost predstavljata kršenje božje zapovedi? Kaj pa uporaba kondoma? Ali mnogoženstvo, ki ga svetopisemski junaki tako radi prakticirajo? Vrli in častiti Abraham je svojo ženo celo silil v prostitucijo! Kaj pa množično posiljevanje in jemanje žensk podjarmljenih ljudstev, ki jih je veleval sam ljubi Bog? Kam lahko uvrstimo pedofilijo – je to mogoče nečistovanje – prešuštvo zagotovo ni! Če župnik »flirta« s poročeno žensko je so seveda prešuštvo, če posili osemletno deklico, to seveda ni prešuštvo torej ne nasprotuje niti eni sami božji zapovedi – razen če pri posilstvu uporabi kondom – potem je to že ubijanje »potencialnega življenja«. In seveda - dobri otroci morajo spoštovati starše in duhovnike, tudi če jih ti posiljujejo in spolno zlorabljajo. Tako pravi četrta božja zapoved, mar ne!? Zato morajo o posilstvih molčati, da ne bi prizadeli staršev in svojih starešin.
Trenutni bog bi seveda težko postavil bolj modre, bolj vseobsegajoče in boljše zakone, ker je pač ljubosumen (tega si nisem izmislil sam, ampak tisti, ki mu je to položil v usta), posesiven, sektaški, nestanoviten, muhast in maščevalen (zloben skratka) – ustvarjen po človeški podobi. Bog stare zaveze je patetična in pomilovanja vredna kreatura, božji zakoni pa so človeški zakoni in so zato vedno tudi izraz človeških neumnosti in pomanjkljivosti!
Deset božjih zapovedi ima neko vrednost v luči zgodovinskega razvoja – sicer tudi etičnih vrednot – a je brez vrednosti (pravzaprav je celo škodljiv), če ga v 21. stoletju nekdo jemlje kot ultimativni proporc za moralo in etiko. To je enaka neumnost, kot če bi Biblijo danes razglašali in uporabljali kot učbenik za geologijo, biologijo, astronomijo ali kako drugo znanost.
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 15:08 CEST
Prijazno in sprejemljivo ;)
.
... brez ubijanja, prešuštvovanja.....
Danes ko postajam pionir
dajem častno pionirsko besedo,
da se bom pridno učil in delal,
da bom spoštoval starše in starejše ljudi,
da bom zvest in iskren tovariš,
ki izpolnjuje dano besedo.
Da bom hodil po poti najboljših,
cenil slavno delo partizanov in naprednih ljudi sveta,
ki želijo svobodo in mir.
Da bom ljubil svojo domovino,
vse njene bratske narode,
da bom gradil novo življenje
polno radosti in sreče.
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 15:43 CEST
http://www.youtube.com/watch?v=3nAe1c4LC1M
In vsi smo bili pripadniki istega - izvoljenega ljudstva:
http://www.youtube.com/watch?v=-weuSzhwPS4
In (skoraj) vsi so verjeli v istega Boga:
http://www.youtube.com/watch?v=2PKoXCD_RaI
Kdo ve, morda pa Mesija Tito spet vstane od mrtvih in v ekumenskem duhu spet združi bošnjake, pravoslavce in katoličane...
(Vsak čas pozna svojo religijo)
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 16:00 CEST
Sicer bi te pa , MC, rada spomnila na tvojo svečano OBLJUBO, javno zapisano na Pozitivkkah v kateri obljubljaš, da poslej ne boš več komentiral mojih prispevkov in ne mojih komentarjev. Vem, da se tega dobro spominjaš, ko ti je uredništvo samo dalo to prepoved ravno vsled tvojih skrajno nesramnih in žaljivih komentarjev. Ta tvoja obljuba je potem sledila v nizu številnih komentarjev pod Izakovim člankom Astralna zavest /sedaj izbrisanih/ z dne 8.marcem t.l. Po tej dani obljubi , si isto že mnogokrat prekršil, s tem pa tudi pokazal svoj značaj, saj se značajen človek, ki da kaj na svojo čast, danih obljub tudi drži!
Sicer tvojega komentarja ne mislim kaj več komentirati. Škoda časa in energije. Ti pač ostajaš v svojem materialistične prepričanju vedno enak in zaradi mene lahko tak tudi ostaneš. Želim samo, da se dane obljube odslej striktno tudi držiš.
Za 'slovo' ti pa poklanjam naslednjo misel:
Kruh velikih sem.
Zrasti, pa me boš lahko užival !
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 16:36 CEST
Merijen, lep dan.
Igrivo, nežno, sproščeno.
http://www.youtube.com/watch?v=DBzCQZ6v8S4&feature=related
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: kitka dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 17:07 CEST
Ker se je pokesal.
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 17:23 CEST
morale in brez značaja. Če ni boga, je pač vse dovoljeno ;)
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 19:19 CEST
Hvala za tvoj prijazen komentarček! In še posebej hvala za 'priloženo muziko'. Res super,originalen izbor! Stare, a vendar vedno lepe melodje. Polepšala si mi večer!
Imej se kar najlepše in prav lep pozdrav!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 20:29 CEST
Vsem nam je jasno,da moramo biti dobri do človeka. Še kriminalec ima pravico do časti.
Gospoda pa iz tega izključujemo. Vsakdo ga sme nekaznovano preklinjati, zmerjati, sramotiti.
Vsakdo mu lahko odreka celo pravico do obstoja.
Še kot domneva ne sme obstojati.
A ti, Gospod, vse ta prenašaš, celo podpiraš nas pri tem.
Nobeden brezbožnež te ne bi mogel preklinjati, ko mu Ti nebi dajal, da je. Da je, da misli in govori, čeprav slabe reči.
S Tvojo dobroto si pomagajo, ko Ti izražajo svoje sovraštvo....
Vir: Vabilo na večni ples /p.Miha Žužek/
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 20:39 CEST
prihaja od človeka. Užaljeni so lahko samo ljudje in seveda
bogovi, ki so ustvarjeni po človeški podobi.
Sicer pa, zakaj ne bi smel bogu očitati, da je ljubosumen in
maščevalen, ko pa sam bog priznava, da je takšen in se s tem
celo hvali!?
Če bi ga (Boga) že kaj moglo užaliti, potem je to kvečjemu
nadutost ljudi, ki mu pripisujejo človeške lastnosti in ki si
domišljajo, da vedo, kakšne so njegove želje, zahteve in
načrti.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 20:42 CEST
Ja, lepo je tebi, ker ti tvoj bog dopušča želeti si recimo mene (ki sem pač oddan) ali pa MC ali pa katerega drugega. Kaj pa naj jaz? Sosedova Nežka mi vedno pomežikne, ko jo srečam, pa si je ne smem poželeti.
Krivicaaa, zares!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne ponedeljek, 11. oktober 2010 @ 20:51 CEST
MC, kapo dol, dobra sta tvoja komentarja (ob 10.26 in 20.39).
Bi bila tale dečva lahko kar vesela, da si kdo vzame čas in resno pokomentira njeno izvajanje. Naj si ju le prebere in ne verjamem, da bo našla dobre protiargumente. Da je pa alergična že na tvoje ime je pa njen problem (in bralstvu v zabavo).
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Salamander dne torek, 12. oktober 2010 @ 01:06 CEST
Men so te božje zapovedi tud čist mim, okostenele so in sklerotične, čist iz enga druzga cajta, pa zihr so jih spisal tisti človeki, ki so bli takrat na visokmu položaju pa so hotl de jih folk uboga pa se jih boji, tko so si zagotovil pokorščino, de so lohk rajo še naprej farbal pa jo molzl do amena. Eni verniki mislijo, da so super pobožni če znajo zapovedi na pamet, po druh stran jh pa cel cajt kršijo, pa še sami ne vejo de jih. Lažejo, kradejo, živali ubijajo pa mučjo, grdo govorijo o drugih, se skoz nekej usajajo, kokr jm kdo kej oporeka jih naderejo pa prešimfajo, nečedne namene drugim pripisujejo, čez plot skačejo pa take stvari, po drugi strani pa kr naprej v cerkvi čepijo pa boga pa devico marijo moljo pa se majo za človekoljube in dobre ljudi. Mal naj se v ogledalo pogledajo, pa se vprašajo, kolk se pa oni držijo božjih zakonov, že tle na pozitivkah vidim da bolj mal, ker se razburjajo za vsako pasjo figo in nobene tolerance ne pokaže do drugač mislečih.
Men je MC velik bolj božji človk, čeprov ga majo za materialista kot pa razne ozkosrčne in nadute tercialke! Je vegetarijanc, se prav da ne ubija živali, pošten pove tist kr misli, in sploh se mi zdi človk na mestu, pa brihten kot sto zlodjev, tud če včasih mal zbode koga in mu pove tasvoje, saj drugač bi blo pa za znoret ob vseh teh verniških slaboumnostih! Tko!
10 človeških neumnosti
Prispeval/a: Lario dne torek, 12. oktober 2010 @ 09:49 CEST
4. - Spoštuj očeta in mater, da boš dolgo živel in ti bo dobro na zemlji.
No, zlasti pretepenim zapostavljenim, trpinčenim, zanemarjenim, izkoriščanim............................. otrokom je dobro in dolgo živijo. Zlasti v starih časih priseganja na biblijo in še danes fanatičnih zagovornikov biblijskih izrekov na Pozitivkah gre kristjanskim-katoliškim..........otrokom res dobro. Več in več je odkrivanja zlorabe otrok, za katere naj bi bili odgovorni starši in vzgojitelji ter cerkev. Informacije se zelo hitro širijo po svetu. Tu pa samooklicani esoteriki prisegajo na 10 zapovedi.
Četrta božja zapoved bi se morala glasiti;
Starši in otroci, spoštujte se med seboj.
Namesto teh zapovedi, bi vi samooklicani esoteriki pričeli razmišljati o bolj primernih zapovedih, če jih ravno hočete širiti in biti v središču pozornosti. Tako pa s temi starimi predpotopnimi zapisi širite neumnost in grozite ostalemu svetu.
Sem prepričan, da Igor dovoli MC-ju, da še naprej piše svojo resnico.
Veliko več žalitev je bilo zopet zapisanih iz merijenine strani.
LP
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:07 CEST
oprosti, ker si moral malo počakati na odgovor.Kar nekaj časa je trajalo, da sem opravila nekaj poizvedb z ozirom na tvojo pritožbo glede 6-te, oziroma 9-te zapovedi. Nemudoma sem poslala faks na NAJVIŠJI naslov in postavila vprašnje, ali je mogoče, da bi dodali 9-ti zap., ki se glasi: ne želi svojega bljižnega žene, še dodatno zapoved, ki bi se glasila: ne želi svojega bljižnega moža.
Odgovor se je glasil, da je to možno in da bo torej ta zapoved sledila neposredo 9-ti kot 10-a. Poslej , da bo torej ne več deset, ampak enajst božnjih zapovedi.
Toliko o tem. Pa lep pozrav!
Ps: Vse ostale pritožbe naslavljajte prosm, kar sami na nslov: Kraljevina Nebeška /g. Bogu osebno!/
Večna pot 10.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:27 CEST
Ahaaa, torej priznavaš, draga deklica, da je bil tvoj hvalospev '10. zapovedim' pretiran in neupravičen. Seveda je bil. No, samo da smo razčistili. Velja zanje torej tisto, kar je napisal MC, kajne?
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Violeta dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:32 CEST
Zmotila si se v vrstnem redu zapovedi, ter nekaj si jih izpustila.
Vztrajam pa pri tem, da se držimo (množina le iz … razlogov %) ) 3, III, tretje zapovedi.
1. Ne imej drugih bogov poleg mene.
2. Ne delaj si rezane podobe in ničesar, kar bi imelo obliko tega, kar je zgoraj na nebu, spodaj na zemlji ali v vodah pod zemljo. Ne priklanjaj se jim in jim ne služi.
3. Ne izgovarjaj po nemarnem imena gospoda, svojega boga, kajti gospod ne bo pustil brez kazni tistega, ki po nemarnem izgovarja njegovo ime.
4. Spominjaj se sobotnega dne in ga posvečuj! (kaj že je rekel Jezus o soboti, ko je ozdravil bolnega prav na sobotni dan?)
5. Spoštuj očeta in mater, da se podaljšajo tvoji dnevi na zemlji.
6. Ne ubijaj.
7. Ne prešuštvuj.
8. Ne kradi.
9. Ne pričaj po krivem proti svojemu bližnjemu.
10. Ne žêli hiše svojega bližnjega. Ne žêli žene svojega bližnjega ne njegovega hlapca in dekle, ne njegovega vola in osla, ne česar koli, kar pripada tvojemu bližnjemu.
Jaka, zamero kuhaš k sedmi in 10 (deseto bi že lahko posodobili, ker osla svojega bližnjega danes želi malokdo :) ) zapovedi, kar sicer traja že od časa Mojzesa.
Sem tudi ta višjih vprašala zakaj številko 7 pišem včasih s prečno črto , včasih pa brez prečne črte?
Sam Mojzes mi je odgovoril : »Ko sem bral svojemu ljudstvu zapovedi vse je bilo tiho in mirno, dokler nisem prišel do sedme 7, ko so jo slišali so vsi se začeli histerično vpiti in kričati – Prečrtaj jo prečrtaj! »
Jaka, sigurno si bil med tistimi, ki so odgovorni za prečno črto na sedmici :)
Sicer mislim, da zapovedi (bilo kakšne) so zato, da se jih drži vsak osebno brez tega, da bi isto zahtevali od drugih…
Lep dan!
P.S. v verziji Goethe dušo dr. Fausta angeli ukradejo Mefistofelu in jo odenesejo v raj, čeprav je izgubila stavo in prekršila, kar nekaj pravil. :)
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:48 CEST
V izogib vprašanjem, kako je mogoče, da ima g. Bog ravno 'hišno številko' 10, je prispelo /kanalizirano/ sporočilio, oz . pojasnilo in sicer, da pomeni št. 1 začetek vsakršnjega bivanja, medtem,ko 0 pomeni konec vseh človekovih poti. Sporočilo tudi dodaja, da se g. Bog veseli,ravno tam, osebnega srečanja z vami, še najbolj s tistimi. ki sedaj z vsemi "silnimi" močmi svojega /ravno od njega danega!/razuma zanikate njegov obstoj in njegove nauke.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:55 CEST
Kje pa! Samo žuli me, da meni je prepovedano, ženi pa ne.
Ampak veš, kaj se zdaj dogaja? Zdaj pa moja žena joka. Pravi mi:
"Možek, ti si narobe zastopil! Bolj ko berem in berem, bolj se mi dozdeva, da tisti stari bog name sploh pomislil ni. Da ni on mislil, da sem sploh človek! Da me je dal tja nekam, kaj jast vem kam, nekam med tvojo lastnino. In zato zame ni dal zapovedi, da si ne smem želeti drugega moža. Ker me ni! Ker nisem toliko vredna kot ti! "
In zdaj jo božam in tolažim, da je vredna toliko kot jaz. Da je tudi ona človek.
Oh ja.
Vidiš, kakšna zbrka rata, če je nekaj pisano tavžente let nazaj, pa na vso silo hočemo prestaviti v današnji čas; ker je pač tako VSEOBSEGUJOČE in DOBRO, kot je poudarja naša vrla merijen.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: kitka dne torek, 12. oktober 2010 @ 11:59 CEST
1. Veruj v enega boga - ne deset
2. .Ne skruni božjega imena - ne preklinjaj
3. Posvečuj gospodov dan - čuti več od svojga telesa
4. Sspoštuj očete in mater, da boš dolgo živel in ti bo dobro za zemlji - vrednota
5. Ne laži - pohvalno
6. Ne ubijaj - nikogar
7. Ne čistuj - ne varaj
8. Ne pričaj po krivem - ne deluj zahrbtno
9. Ne želi svojega bližnjega žene - ne posegaj v družinske vezi
10. Ne želi svojega bližnjega blaga - neguj prijateljstvo, ne požrešnost
Škodljivo za današnji čas?
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 12. oktober 2010 @ 14:45 CEST
Mati... Materija
Oče...Duh
Samo oče sme delovati v materi, samo Duh sme delovati v Materiji, da bi se dogajanje razvijalo v skladu z Božjim načrtom. Vse ostalo je krvoskrunstvo, zelo dobro opisano v najbolj razvpiti in najbolj nerazumljeni Gršku tragediji.
Znanstveniki so tipičen primer delovanja Homo Sapiensa v Materiji brez prisotnosti-navdiha Duha, zato ne delujejo sonaravno in tudi njihovi rezultati niso so-naravni. So krvoskrunski čarovnikovi vajenci, katerih rezultati uničujejo Materialno podstat za razvojno in odrešujoče delovanje Duha.
Kdor spoštuje ravnovesje Materije in Duha, torej spoštuje Očeta in Mater, hodi po poti, ki jo je začrtal Bog in bo srečno živel na tem svetu, dokler ne doseže stopnje za odhod iz njega. To je so-naravno življenje in delovanje,to je BIVANJE, ki vodi ven iz trpljenja ne glede na dogaganje v letiu 2012.
Boris
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: žblj dne torek, 12. oktober 2010 @ 15:26 CEST
kitka
Več kot škodljivo.
Temeljna napaka je že v sami besedi NE.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Lario dne torek, 12. oktober 2010 @ 15:55 CEST
Boris,
le od kdaj in od koga zapisano, se četrta zapoved tako razlaga.
Mislim, da le od ezoterikov današnjega časa, ker bi drugače bili še bolj v nemilosti večinske populacije, pa so si izmislili rešitev v materializmu in duhu.
Čez nekaj let boste zamenjali tudi to ploščo, saj ne bo primerna za tisti čas.
LP
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Violeta dne torek, 12. oktober 2010 @ 16:23 CEST
Uh, kako veselo je tukaj. Začnemo z zapovedi oz. pravil vedenja, hišnega reda, bontona itd. in pristanemo pri ... pri čemu smo že?
vsem sončkam en zelo vroč pozdrav :)
11. Božja zapoved: rad imej znanost oz.: znanje je luč neznanje je tema.
tudi ezoterika je neke vrste znanost, zaradi katere jih je, kar nekaj ima počitnice na notranjskih njivah. vse se lahko napačno uporablja.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: žblj dne torek, 12. oktober 2010 @ 16:53 CEST
12 zapoved: LETA 2012 SE BOMO VSI SMEJALI
The way of the human mR president: ČLOVEK!
Prispeval/a: žblj dne torek, 12. oktober 2010 @ 17:00 CEST
1. zapoved NOVE DOBE : LETA 2012 SE BOMO VSI SMEJALI
The way of the human mR president: ČLOVEK!
Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 12. oktober 2010 @ 17:32 CEST
Vi kar čakajte, če se vam da. Jaz se smejem že zdaj in pokukam v rubriko Humor in ostalo. Zakaj čakati na dež?
Boris
The way of the human mR president: ČLOVEK!
Prispeval/a: žblj dne torek, 12. oktober 2010 @ 18:00 CEST
Ja, hvala za opombo.
1. zapoved NOVE DOBE: LETA 2012 SE BOMO VSI SMEJALI OD RADOSTI
Bi še kdo sooblikoval nove zapovedi?...
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: kitka dne torek, 12. oktober 2010 @ 20:36 CEST
ZBILJ
predznak ni ovira. glej pomen.
The way of the human mR president: ČLOVEK!
Prispeval/a: kitka dne torek, 12. oktober 2010 @ 20:42 CEST
nadaljevanje 11. zapovedi
TAKO BOMO KAKALI IN LULALI V HLAČE.
kitka
Prispeval/a: žblj dne torek, 12. oktober 2010 @ 21:36 CEST
Ali lahko pri sebi občutiš, zaznaš razliko v občutku, če ti nekdo v dani situaciji reče:
NISI ZOPRNA
ali pa
PRIJAZNA SI
kitka
Prispeval/a: merijen dne torek, 12. oktober 2010 @ 22:06 CEST
P.s : Predstavitev 10 BZ, kakor sva jih predstavili s kitko, so natančno predstavljene tako, kakor so zapisane v slov. katekizmu /3/. Seveda ima vsaka izmed njih tudi razširjano razlago,vendar pri nas ni praksa, da bi se v tej obliki naštevale.
LP!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 12. oktober 2010 @ 22:53 CEST
resne odzive = fata morgana limburga meseca!
In še trditi da so to božje zapovedi = pa ne da trdiš da vlečeš
zavestno reinkarnacijo od Eve naprej?
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: kitka dne torek, 12. oktober 2010 @ 23:03 CEST
lAHKO GRESTE NA STRANIŠČE, ČE BRUHATE.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Violeta dne torek, 12. oktober 2010 @ 23:05 CEST
Verjetno je res, ko pravijo: vsak svoje sreče kovač, vsak dobi po svoji želji oz. veri.
Skupna točka - "zapoved" pri vseh - je še vedno veselje
Lep pozdrav :)
kitka
Prispeval/a: kitka dne torek, 12. oktober 2010 @ 23:12 CEST
zbilj
Lahko ločiš občutek občutka tako mi paše, tako pa ne.
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 13. oktober 2010 @ 11:52 CEST
Leta 2012 bi se radi smejali? Ni problema, vendar upoštevajte naslednjo zapoved:
Ne prekinjaj ženske, dokler..........molči.
Boris
zapovedi
Prispeval/a: žblj dne sreda, 13. oktober 2010 @ 13:00 CEST
Ha, ha, Boris... :) tvoj komentar je odličen dokaz, da se od starih zakoncev lahko več naučimo, kot pa iz zgoraj omenjenega kotalizma.
zapovedi
Prispeval/a: merijen dne sreda, 13. oktober 2010 @ 13:41 CEST
Kako se imeneje tisti Drugi , na katereega s v svojih /sicer zelo dobrih /mislih vedno znova vrača Vesna Krpompotič, ki jo pod mislijo tedna kar naprej in naprej navajaš, oz. citiraš?Človek bi mislil, da ti bo od vseh njenih spoznanj, tudi kaj ostalo v srcu in glavi, pa ni razvidno , niti slučajno. Pri vseh tvojih iniciacijah, s katerimi si se pohvalila zadnjič /vkom. Onostranstvo/, bi pa jalahko pokazala malo 'modrosti in globine 'svojih lastnih razmišljanj, ne pa da se kitiš samo z tujim perjem.
Torej, kdo je tisti Drugi?
zapovedi
Prispeval/a: žblj dne sreda, 13. oktober 2010 @ 14:37 CEST
:)
Ne želim te prikrajšati za tvojo lastno izkušnjo.
Srečno Pot.
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 13. oktober 2010 @ 14:43 CEST
Boris
http://www.siol.net/slovenija/aktualno/2010/10/reportaza_klavec.aspx
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 13. oktober 2010 @ 14:47 CEST
Božja zapoved ne pravi: Ne ubijaj živali. Božja zapoved pravi:
NE UBIJAJ!
Znanost ubija, ne pozabi.
Boris
zapovedi
Prispeval/a: MC dne sreda, 13. oktober 2010 @ 15:37 CEST
Ubija vedno človek - nikoli ne ubija znanost!
Ljudje so pobijali živali in druge ljudi še preden se je na zgodovinski sceni pojavila znanost. Ampak ti tega pač nočeš razumeti...
Znanost ni neka tehnološka rešitev oziroma njena uporaba ali zloraba - znanost določa oziroma je opredeljena predvsem z znanstveno metodo!
http://sl.wikipedia.org/wiki/Znanost
p.s.: Znanost so tudi filozofija, estetika, filologija, lingvistika, psihologija, pedagogika, didaktika, literarna zgodovina, umetnostna zgodovina, muzikologija, simbolika
Mogoče pa te moti, ker med znanostjo ni mogoče najti tudi ezoterike, duhovnosti, teologije in vraževerja.
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 13. oktober 2010 @ 16:40 CEST
Ko meditant meditira:
- ne onesnažuje zraka
- ne onesnažuje vode
- ne onesnažuje zemlje
- ne uničuje hrane
Ko vernik moli:
- neonesnažuje zdraka
- ne onesnažuje vode
- ne onesnažuje zemlje
- ne uničuje zdraka
ITD........
Ko znanstvenik:
- raziskuje
- preizkuša
- aplicira........
in ko uporabnik aplikacije znanosti uporablja, takrat:
- onesnažuje zrak
- onesnažuje vodo
- onesnažuje zemljo
- uničuje hrano
Razlika je več kot očitna. SIcer pa vso poznamo eno ali več zgod na temo norega znanszvenika, ki hoče uničiti svet. Zanimivo kaj? Vedno je nori znanstvenik ta, ki hoče uničiti svet. Nikoli nori meditant ali pobožna, ponižna ovčka. Vedno in samo znanstvenik nare-ustvari to, kar uničuje in lahko dokončno uniči..... ŽIVLJENJE.
Uničiti življenje pomeni UBITI! Božja zapoved pa pravi:
NE UBIJAJ!
Boris
zapovedi
Prispeval/a: Nan dne sreda, 13. oktober 2010 @ 16:54 CEST
http://razmisli.blog.siol.net/2008/05/14/cerkev-okolje-in-podnebne-spremembe
zapovedi
Prispeval/a: merijen dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:09 CEST
bla-bla -bla.... .Z Vesninim 'perjem' se kitiš, pa nimaš pojma, da je tisti Drugi, o katerem ona govori oz. piše v svojih delih ravno Bog, je ravno Kristus, ki je tebi, kljub tvojim 'silnim iniciacijam' - "špansko selo".
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:20 CEST
Gospodična Merijen pomota. Vesna je pisala kitke pri črnem stricu Sajo Babi, oprrostite Sai Babi.
Gospod Wikipedia MC deset božjih zapovedih je škodjivih?
Ne ubijaj - nikogar - Zakon
zapovedi
Prispeval/a: MC dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:35 CEST
Ko meditant meditira in ko vernik moli:
- ne čisti zraka
- ne čisti vode
- ne čisti zemlje
- ne prideluje hrane
- ne rešuje življenj
- ne izboljšuje življenja drugih
- ne zdravi nikogar
- ne pomaga nikomur
- ne osrečuje drugih
Ampak samo sedi na svoji riti ali kleči na svojih kolenih ter
rešuje svojo dušo ali preganja svoje patološko nelagodje nad
dejanskostjo.
p.s.:
Prosim, če mi navedeš enega samega znanstvenika, ki je
hotel oziroma je imel namen uničiti svet. Seveda potem to še
podkrepi z dokazi.
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:38 CEST
Iz k-akcev so naredili bioelektratne, ki so bio-poziitivne.
zapovedi
Prispeval/a: MC dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:54 CEST
Dejstvo je, da je ubijanje (pa čeprav samo rastlin) osnova za
preživetje. Svetopisemski »ne ubijaj« se seveda ne
obremenjuje z biološkimi vprašanji. Semitski vrači iz bronaste
niso imeli pojma o biologiji. Prepoved ubijanja v Bibliji se
nanaša na ubijanje ljudi, pa še to le na ubijanje ljudi znotraj
lastnega ljudstva ali plemena. Tako imenovane božje
zapovedi so v bistvu posplošena plemenska zakonodaja
oziroma bolje rečeno – plemenska ustava. Danes pa jo je, in
to nekateri tudi počnejo, mogoče aplicirati na karkoli, celo na
prepoved ubijanja črevesnih parazitov ali na prepoved
ubijanja komarjev. Ali celo na prepoved sečnje gozdov in
košenja trave. Etičnost oziroma dopustnost ubijanja vedno
določa neko kulturno ali civilizacijsko okolje – v prepovedi
ubijanja ne more biti nič absolutnega. Princip »ne-ubijanja« je
temeljni princip, na katerem temelji spoštovanje življenja.
Vendar samo spoštovanje življenja ne more temeljiti na
absolutni prepovedi ubijanja – že zato ne, ker je narava stvari
taka, da samo življenje (preživetje) nemalokrat zahteva
ubijanje. Potrebujemo torej dvoje – najprej definicijo, kaj je
sploh življenje. In potem lahko začnemo diskusijo o tem, kdaj
in v kakšnih okoliščinah je ubijanje (življenja) še sprejemljivo.
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 17:56 CEST
izumi
frača - zračna - puška - tank - oržje - metki v glavo - atomska bomba - Vir: ZNANOST IN TEHNIKA
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 18:14 CEST
ubiti moraš v obrambi, izrednih razmerah, nevednosti = boj za preživetje = človek
Ne ubijaj = zavesten človek
zapovedi
Prispeval/a: merijen dne sreda, 13. oktober 2010 @ 18:16 CEST
Lep pozdrav in vse dobro!
Nan, tudi tebi hvala za dobro usmeritev na zanimivo vsebino!
Pozdrav tudi tebi!
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 13. oktober 2010 @ 19:37 CEST
Poleg zgodb o norem znanstveniku obstajajo tudi zgodbe o znanstvenikih, ki se zavedo, kako nevarno je njihovo odkritje in ga raje uničijo, kot da pride v napačne roke, zavedajoč se, da so roke Homo Sapiensa, napačne roke.
MC, ali poznaš enega samega znanstvenika, ki je svoje odkritje raje uničil kot da bi ga obelodanil, zavedajoč se, da lahko uniči svet? Vidiš MC, vsi, ki tega niso naredili, so s svojim dejanjem
SVET OBSODILI NA SMRT.
ČE SE ZAVEDAŠ, DA TVOJE ODKRUTJE LAHKO POMENI KATASTROFO IN GA OBELODANIŠ, ZAKAJ BI TO NAREDIL ČE NE Z NAMENOM, DA SE UNIČI SVET?
Meditant seveda ne čisti vode, saj jo tudi umaže ne. Oba pa veva, kdo jo je umazal:
svečeniki tvoje Cerkve.
Boris
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 20:00 CEST
pomota B
znanstvenik ne misli slabo - vzrok so tisti, ki za njim zaostajajo.
zapovedi
Prispeval/a: žblj dne sreda, 13. oktober 2010 @ 20:14 CEST
Tesla
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne sreda, 13. oktober 2010 @ 20:26 CEST
ker ke upihnil sveče.
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 14:28 CEST
Znano je, da tobaku dodajajo snovi, ki zasvajajo. Tako kadilci postajajo zasvojeni s temi dodatki in ne cigaretami oziroma tobakom.
Znano je, da se energijskim pijačam dodajajo snovi, ki zasvajajo. Večinski uporabnik le-teh so mladi ljudje.
Zannao je, da pri-biotično jogurti od zunaj vnašajo v telo bakterije, ki jih mora prozvajati sama črevesna flora. Tako ta počasi zakrkne in uporabnik postane odvisen od probiotičnega jogurta. Trditev,da se tako dviga naravna odpornost je lari-fari in zavajanje. Ti proizvodi delujejo ravno obratno in če hočeš biti zdrav, jih moraš stalno uživati.
Da Kitka, pomota. Znanstveniki res ne mislijo slabo, ko kaj takega ustvarijo, kaj?
Vsi poznamo zgodbe iz rave in drugih zabav. Najnovejši hit je droga v obliki tekočine, ki nima ne vonja, ne okusa in ne barve. Je kot voda. Uporabnika omami, (največrat pa gre za uporabnika, ki niti ne ve kaj pije ) in le-ta ima izbrisan spomin za obdobje nekaj ur. ne ve, kaj se je z njim dogajalo, niti kaj je on naredil.
Kitka, so to naredili znanstveniki ali meditanti?
Boris
zapovedi
Prispeval/a: kitka dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 15:57 CEST
več vrst je meditanotov in več vrst znanstvenikov.
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 15:58 CEST
Boris
http://www.siol.net/slovenija/lokalne_novice/podravje/2010/10/pinus_race_eksplozija.aspx
zapovedi
Prispeval/a: Nan dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 16:20 CEST
http://www.youtube.com/watch?v=EAvlimEYEpQ&feature=related
zapovedi
Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 16:26 CEST
Jezus v Evangeliju: Po njihovih sadovih jih boste spoznali.
Boris
zapovedi
Prispeval/a: Nan dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 16:30 CEST
http://www.youtube.com/watch?v=EAvlimEYEpQ&feature=related
zapovedi
Prispeval/a: MC dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 17:56 CEST
http://www.youtube.com/watch?v=3QCZ_bv9aLc
(Bolje dobra mrha na zemeljski plaži, kot 72 hurij v imaginarnih nebesih.)
zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 19:22 CEST
meni pa to ni znano, pa verjamem da še mnogim. Praviš da črevesna flora počasi zakrkne. Bi lahko prosim več napisal o tem, navedel dokaze, vire, strokovne obrazložitve...
Hvala.
>>>> Znano je, da pri-biotično jogurti od zunaj vnašajo v telo bakterije, ki jih mora prozvajati sama črevesna flora. Tako ta počasi zakrkne in uporabnik postane odvisen od probiotičnega jogurta. Trditev,da se tako dviga naravna odpornost je lari-fari in zavajanje. Ti proizvodi delujejo ravno obratno in če hočeš biti zdrav, jih moraš stalno uživati.
zapovedi
Prispeval/a: merijen dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 19:55 CEST
"Grozno" se mi zdi tudi to, da se morajo njihovi otroci menda NA PAMET učiti Koran ! Ali tisti deček iz posnetka /napol med jokom/ predava Koran, ali kaj? Ti to gotovo razumeš, če si pri volji nam razloži.
LP!
probiotiki in znanost trženja
Prispeval/a: MC dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 21:07 CEST
Vrnimo se k probiotikom: Dejstvo je, da so fermentirani mlečni izdelki veliko lažje prebavljivi. Znanost trženja vam tega sicer ne pove, ker bi s tem priznala, da so nefermenirni mlečni proizvodi na čelu s tako zelo opevanim Alpskim mlekom, v resnici slabo prebavljivi. Zato pa znanost trženja raje izpostavlja »zdravilno« plat jogurtov. Probiotični jogurti res vnašajo v telo bakterije. To so v prvi vrsti bakterije Lactobacillus acidophilus. Na žalost pa je tako, da ta vrsta bakterij ni oziroma naj ne bi bila prevladujoča vrsta bakterij v našem - človeškem črevesju. Študije so pokazale, da je prevladujoč tip bakterije v iztrebkih dojenčkov (ki seveda še ne uživajo fermentov) Bifidobacterium infantis. Potem sta tukaj še bakteriji Bifidobacterium longum in Bifidobacterium bifidum, ki ju tudi najdemo v zdravem črevesju odrasle osebe. Te bakterije generirajo pH med 6.5 in 7.0. Težava pri Lactobacillusu acidophilus je v tem, da generira preveč kislo okolje med 3.9 in 4.5 pH. To pa posledično uničuje tudi nekatere dobre bakterije v črevesju. Dejansko se lahko zgodi, da pretirana uporaba probiotikov z dominantno Lactobacillus vzpostavi neko novo ravnotežje, ki kratkoročno pomeni olajšanje, saj Lactobacillus acidophilus nedvomno pomaga pri uničevanju patogenov v nekaterih delih črevesja (E.Coli, Salmonela), na dolgi rok pa pomeni poslabšanje zdravja. Tega se najbrž vsaj do neke mere zavedajo tudi proizvajalci probiotikov, ki v jogurte dodajajo še druge kulture bakterij. Je pa to še zmeraj izrazito alopatski pristop k zdravljenju črevesnih oziroma presnovnih težav – vse po sistemu »Naši jogutri lahko prebavijo celega piščanca« - ljudje naj bi torej lahko jedli vsak lepo aranžiran drek (ki ga znanost trženja ponuja potrošniku), potem pa naj bi se pozdravili s čudežnimi jogurti, podobno kot se odpravljajo težave z želodcem, ki »ga svira«, tako da se bašejo z Aberogastom, Rupurut in podobnimi alopatskimi »sranji«. V primeru pretiranega uživanja probiotikov ne gre torej za vzpostavljanje neke klasične odvisnosti (kot pri mamilih), marveč gre za vzpostavljanje lažnega ravnotežja, ko se bolezenski simptomi samo potlačijo.
probiotiki in znanost trženja
Prispeval/a: kitka dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 21:34 CEST
Borisl enostavn - MC internetna študija - pomen enak.
probiotiki in znanost trženja
Prispeval/a: kitka dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 21:46 CEST
prvi dobrp sliši - drug prepisuje
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: osh-kosh dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 22:36 CEST
Kako to da je bog dal zapovedi šele pred 2000 leti?
A je pozabil ,da so ljudje obstajal že prej?
Zakaj samo kristjanom?
p.s.
pazi, da te ne srečajo škarje!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Nan dne petek, 15. oktober 2010 @ 00:35 CEST
Merijen, brez strahu, nisem muslimanka ;)
MC, ni mujezina na tem svetu, ki bi znal z občutkom zapeti "manino" . Odpade. :)
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Nan dne petek, 15. oktober 2010 @ 00:57 CEST
Kako to da je bog dal zapovedi šele pred 2000 leti?
Zakaj samo kristijanom? "
Recimo takole, če krščanski bog ima sina Jezusa, a muslimanski bog Alah nima sina....to verjetno ni isti bog. :))
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 11:21 CEST
po mojem, bi prav za prav moral biti isti Bog po načelu, da je Bog pač univerzalen Stvarnik neba in zemlje, o čemer govori SV. pismo stare in nove zaveze. Res pa je,da se v muslim. nauku /6st. po Kr./pojavi nauk, ki zanika, da ima /lahko/ Bog sin. Z tem zanika, da je Jezus božji sin in torej nikakršen Bog. Pri tem pa ta razlaga temelji na izključno človeških predstavah o sinovstvu in pri tem pozablja, da so v duhovnih sverah možne še vse kaj drugačne 'variante' kot so te naše- človeške. Tu torej za sinovstvo ni potreben ravno spolni akt. Seveda pa je človeški pameti vse to v glavnem nerazumljivo, še posebej Sveto trojstvo:Oče, Sin /Kristus/ in Sv. Duh /ki VSE oživlja/. Torej je ta novi nauk, lahko izkoristil neuko in omejeno človeško pamet, da je 'pometel' z vero v Jezusa /učlovečena Kristusova božja energija/ kot Boga in na to mesto postavi SEBE,kot ustanovitelja tega nauka, torej Alaha.
Torej o tem, ali je Alah res pravi Bog , ali pa nemara ANTIKRIST, /samo domneva!/, ki si na vse načine prizadeva izničiti vero v Jezusa Kristusa, je težko reči kaj drugega kot to, da naša krščanska vera ta nauk označuje kot nepravi, pri čemer pa ohranja spoštovanje do vsega, kar je v tem nauku pozitivnega in predvsem ne pobija musl.duhovnikov pri nas, kakor je to slučaj z našimi na nekaterih muslim.področjih.
Mogoče še najbolje razreši to dilemo sam Jezus, ki je rekel: Po njih delih jih boste spoznali!....
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 12:13 CEST
Še tole,spoštovana Nan: veš , jaz osebno nikoli ne sodim ljudi po tem, kateri religiji pripadajo ali ne pripadajo, ampak ga spoštujem po tem, kakor se kot človek izkazuje. Ti si že med tistimi, ki jih, vsaj po tem, kolikor sva se po teh kratkih stikih, lahko spoznali.
Pa prav lep pozdrav! Oglasi se še! Tvoji komentarji so vedno dobrodošli, ne glede na to ali se bi v kakšnih pogledih strinjali, ali ne.
probiotiki in znanost trženja
Prispeval/a: Salamander dne petek, 15. oktober 2010 @ 12:18 CEST
Prispeval/a: kitka dne četrtek, 14. oktober 2010 @ 21:46 CEST
prvi dobrp sliši - drug prepisuje
Kitka pa ne zna ne enega ne drugega, še enega stavka ne spravi skupaj brez tipkovnih in pravopisnih napak!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Lario dne petek, 15. oktober 2010 @ 12:48 CEST
merijen,
pojdi se brat nazaj o tvojih iskrenih nagnenjih do muslimanov ali drugače mislečih.
prepotentno pisanje merijen nan;
++++Pa prav lep pozdrav! Oglasi se še! Tvoji komentarji so vedno dobrodošli, ne glede na to ali se bi v kakšnih pogledih strinjali, ali ne. +++++
Kot da si vsevedna in poskušaš biti voditeljska v temi 10 zapovedi. Kot da Nan tebe obožuje in te priznava za neko bolj pomembno osebnost od nas ostalih. Sestopi s prestola že enkrat.
LP
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Nan dne petek, 15. oktober 2010 @ 13:03 CEST
;)
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Nan dne petek, 15. oktober 2010 @ 13:06 CEST
http://www.youtube.com/watch?v=QBvnQfY17Ig&feature=related
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 13:22 CEST
Bog ni dal BZ pred 2000 leti, ampak davno, davno pred tem, vsaj 1000 ali še več let pred Jezusovim rojstvom. O tem je vse razloženo v Stari zavezi Svetega pisma, kako je Bog na gori Sinaj, Mojzesu razodel te zapovedi z nalogo, da jih uzakoni med svojim, judovskim ljudstvom. Mojzes je bil na gori 40 dni in 40 noči. Bog pa je z njim govoril iz gorečega grma. M. njega ni videl, ampak le slišal njegov grmeči glas. Dane zapovedi je Bog tudi vklesal v kamnito ploščo, /četudi ni bil ravno kamnosek, kot si menda ti, dragi osh-kosh, če smem tako reči po načelu, da moramo ljubiti tudi svoje 'sovražnike...malo šale, ne zameri!/
Ta del zgodbe je tudi lepo illustriralo uredništo s sličico ob robu članka, ki prikazuje 'ravno to' ploščo z zapovedmi.
Pozdrav!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: MC dne petek, 15. oktober 2010 @ 13:23 CEST
Tora oziroma peteroknižje je nastalo že veliko prej, po prepričanju sekularnih zgodovinarjev je bilo zaključeno v obdobju ne prej kot med letoma 539 in 334 pred našim štetjem. Nikakor pa ne v času Mojzesa, saj je Mojzes v resnici samo mitološka oseba, tako kot sta recimo Ahil ali Enej.
Božje zapovedi seveda niti najmanj niso krščanska invencija. Originalne božje zapovedi so tudi zelo drugačne od »krščanske predelave«, kakršno nam je predstavila gospa Merijen in kakršno uporabljajo katoliške in luteranske cerkve. Te je najprej izpeljal šele Avguštin v petem stoletju. Gre torej za teološki konstrukt oziroma natančneje rečeno popravek teološkega konstrukta, ki je bil že v osnovi sam popravek, če upoštevamo, da je prve kamnite plošče Mojzes razbil in potem izdal »Božje zapovedi različica 2.0 s pripisom Copyright JAHVE Unlimited.«
>> A je pozabil ,da so ljudje obstajal že prej?
Seveda so ljudje obstajali že prej. Vrsta homo je stara že vsaj nekaj milijonov let. Semitski judovski vrači iz bronaste dobe seveda tega niso mogli vedeti - največ kar so premogli je bilo kopiranje mezopotamskih in babilonskih mitov.
>> Zakaj samo kristjanom?
V času, ko je nastajalo peteroknižje, kristjani še niso obstajali. Prve krščanske skupnosti (kot posebna ločina judovstva) so se oblikovale šele v drugi polovici prvega stoletja. Pravilno vprašanje bi se moralo glasiti: »Zakaj samo judom?« Oziroma, še bolj pravilno – zakaj so si ravno Judje izmislili takšne Boga in takšne zapovedi? Domnevamo lahko, da so bili zelo frustrirani in prevečkrat tepeni, pa so potem deficit življenjske radosti na vseh področjih kompenzirala z utvaro oziroma z iluzijo o vsemogočnem in edinem Bogu (sprva seveda ni bil edini, ampak najboljši), ki mrcvari in preizkuša svoje ljudstvo. Da bi opravičili njegovo pasivnost in skritost, so ga za nameček napravili še nevidnega. To je bila teokratska ukana prvega razreda, ki se je izkazala kot uspešen prototip za vse monoteizme, ki jih je naplavila zgodovina kasneje in so človeštvu prinesli toliko sovraštva in sektaškega nasilja.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: jaka88 dne petek, 15. oktober 2010 @ 13:59 CEST
Kakšna sporostitev in zabava je brati globokoumnosti, ki jih stresa naša vrla menijen! Ne veš, ali bi se jokal ali smejal.
Jej jej, v samozavestno podajanje zapakirana neumnost, nerazgledanost in neznanje.
Evo, merijen, preberi si recimo:
>>> po mojem, bi prav za prav moral biti isti Bog po načelu, da je Bog pač univerzalen Stvarnik neba in zemlje, o čemer govori SV. pismo stare in nove zaveze. Res pa je,da se v muslim. nauku /6st. po Kr./pojavi nauk, ki zanika, da ima /lahko/ Bog sin. Z tem zanika, da je Jezus božji sin in torej nikakršen Bog. Pri tem pa ta razlaga temelji na izključno človeških predstavah o sinovstvu in pri tem pozablja, da so v duhovnih sverah možne še vse kaj drugačne 'variante' kot so te naše- človeške. Tu torej za sinovstvo ni potreben ravno spolni akt. Seveda pa je človeški pameti vse to v glavnem nerazumljivo, še posebej Sveto trojstvo:Oče, Sin /Kristus/ in Sv. Duh /ki VSE oživlja/. Torej je ta novi nauk, lahko izkoristil neuko in omejeno človeško pamet, da je 'pometel' z vero v Jezusa /učlovečena Kristusova božja energija/ kot Boga in na to mesto postavi SEBE,kot ustanovitelja tega nauka, torej Alaha.
Torej o tem, ali je Alah res pravi Bog , ali pa nemara ANTIKRIST, /samo domneva!/, ki si na vse načine prizadeva izničiti vero v Jezusa Kristusa, je težko reči kaj drugega kot to, da naša krščanska vera ta nauk označuje kot nepravi, pri čemer pa ohranja spoštovanje do vsega, kar je v tem nauku pozitivnega in predvsem ne pobija musl.duhovnikov pri nas, kakor je to slučaj z našimi na nekaterih muslim.področjih.
Mogoče še najbolje razreši to dilemo sam Jezus, ki je rekel: Po njih delih jih boste spoznali!....
>>>
Da crkneš od smeha! Najboljša je tista, da je Alah ustanovitelj novega nauka!
Oj, deklica, deklica, malo se umiri in kako knjigo preberi, pa se oglasi sem čez kakih deset let. Res no, priznaj si, da je tvoje pisanje eno samo šopirjenje in bildanje ega. Kar veš, je tako nepopolno, da je bolje, da si tiho.
Ne delaj si več sramote - lep nasvet ti dajem.
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 14:19 CEST
Dokaži! Dokaži moje 'negativo pisanje' o drugače /RELIGIJOZNO!/ usmerjenih!!! Kje si to videl!?? Izjasni se točno, ne pa da kar tako, po svoji stari navadi, podtikaš neke svoje lažnive trditve in izmišljotine!!
Kar je bilo med nami sporov, ni bilo na osnovi tega, da bi jaz omalovaževala katerokoli religijo,ampak zato, ker ste vi, ateisti, konstantno napadali mene, zaradi tega, ker ne prenesete, da pišem o Bogu. Z žaljivkami, takšnimi ali drugačnimi, ne skoparite. In kdo se 'vtika' kar naprej in naprej v drugega? Jaz v vaše pisanje, ali vi v moje?!!
Pustite me pri miru, kakor pustim jaz vas.
Lep dokaz za tvoje neosnovano pleteničenje je, 'da jaz mislim, da me Nan obožuje'.
Ti,Lario, si pač med tistimi, ki znajo najbolj prijaznim besedam, podtakniti svojo sprevrženo razlago! Kot vedno! Saj se poznava! Kdaj si mi že 'napovedal', da bom izginila iz Pozitivk, "kot vsi tisti, ki niso prenesli /rdeče!/ resnice...
Te zelo boli, da se tvoja napoved ni uresničila??!
Podtaknil si mi tudi to, 'da hočem biti voditeljska'. Spet en tvoj izmišljeni konstrukt! Se pa, kot avtorica članka, čutim kompententna za to, da usmerjam komentarje v smeri, kakor je začrtana v vsebini članka.
Ps. Nan, spet ena dobra'muzika', hvala!
Božična pravljica pod palmo
Prispeval/a: MC dne petek, 15. oktober 2010 @ 14:33 CEST
(19. sura – Merjem)
…
22. Zanosila je in se umaknila na oddaljen kraj.
23. Ob porodnih bolečinah je legla pod neko palmo. »Ko bi le pred tem umrla in bila popolnoma pozabljena,« je vzkliknila.
24. Toda angel v bližini jo je poklical: »Ne bodi žalostna! Tvoj Gospodar je ustvaril potok, ki teče ob tvojih nogah.
25. Potresi palmovo steblo in v naročje ti bodo padli sveži datlji pa
26. jej in pij in veseli se! Če vidiš kakšnega človeka, mu reci: 'Zavzela sem se Usmiljenemu, da bom danes molčala, da ne bom z nikomer govorila.'«
27. Z otrokom v naročju je prišla k svoji družini: »O, Marija,« so rekli sorodniki, »storila si nekaj nezaslišanega –
28. ti, sestra Aronova! Tvoj oče ni bil slab človek in tudi tvoja mati ni bila blodnica!«
29. Marija pa je pokazala na otroka. »Kako naj govorimo z otrokom v zibelki,« so vprašali.
30. Otrok pa je spregovoril: »Allahov služabnik sem, dal mi bo Knjigo in me postavil za glasnika vere.
…
Allah je velik!
Petokolonaš
Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 15. oktober 2010 @ 14:47 CEST
Nekoč se oseba, danes znana pod imenom "Sv. Avguštin" bila gnostik. A kaj, ko je ta človerk bil gnostik zaradi poveličavanja in rasti svojega Ega in ne zaradi Božje besede. Ker mu kot takemu ni uspelo,se je obrnil proti gnostikom in postal njihov najbolj osovraženi nasprotnikter povzpetnik v hierarhiji današnej katoliškle Cerkve ter kot tako desegel masakrianje in mučenje gnostikov.
Nekaj podobnega sem zasledil pri MC-ju. Ta je sam priznal v pisanju na teh straneh, da je razočaran Ezoterik, saj ga je na otoku Ižu učitljica sekirala z nekim Gongom, namesto da bi bila seksi v kopalkah. Vse kaže, da je MC bil iskalec zato, da bi njegov Ego rasel in ne zato, da bi uresničil voljo Boga. Kot tak je sevdeda potegnil kratko in sedaj na vse načine nasprotuje ezoteriki in vsem ki iščejo Boga. Tako je začel zagovarjati znanost, tiudi tisto ki uničuje in izničuje pogoje za uresničitev osdrešitve ujetiih duš v materiji. Je tak, kot je bil sveti Avguštin. Najprej peti kolonaš, nato pa krvnik in s tem ideološki predhodnik inkvizicije.
Škoda, res škoda, da se je odločil škodovati tistim, ki nikomur in ničemur ne škodijo.
Boris
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:03 CEST
pa nam ti, velemodri, razjasni kdo je 'ustanovitelj' islamske vere? Kaj misliš, kdo je nadangela Gabrijela 'pooblastil' in navdahnil, da je narekoval Mohamedu tiste sure, ali stihe, ali kakor koli jih imenujemo, na podlagi katerih je zapisan Koran? Kajti,ali niso to besde, nauki in zapovedi kot da so od Alaha?
Kar se pa tiče ostalega, "maš pa čist prov", res pišem samo zaradi 'bildanja ega', kje pa zaradi kakšnih lastnih, verskih prepričanj, ki sicer niso 'skrajno učenjaške', kot vaše, ampak take , preproste, ki prihajajo iz srca, ki veruje in, ki to rad deli z drugimi, ki so istih , ali podobnih misli in čutenj. Samo njim so tudi moji prispevki namenjeni. Kdo pa vas, drugače misleče in kritizersko nastrojene SILI, da jih berete!??
Preprosto jih preskočite in berite druge, saj jih je vsak dan veliko na razpolago!
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: merijen dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:20 CEST
Med knjigami v moji knjižnici je tudi Koran, ne skrbi. Je že zdavnaj prebran in tako mi je vse, kar si iz njega izpisal znano. Legend o Mariji, ki so pri nas kakršne so, si pač nisem izmislila jaz, niti nisem nikoli o tem pisala.
Pa 'prov en prsrčn' pozdrav!
Petokolonaš Torquemada
Prispeval/a: MC dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:22 CEST
Ja, dragi Boris, bolje da mi ne prideš v roke – čaka te zanesljivo masakriranje in mučenje, kajti nikogar ne sovražim tako močno, kot ezoterikov in gnostikov – še veliko bolj kot kristjane! Merijen, Fredija in druge kristjane bi lastnoročno pribil na križ, če bi mogel, ampak tebe – tebe bi pa pražil na počasnem ognju…tako kot se za heretike spodobi!
http://www.youtube.com/watch?v=oppHeMlaLVM
8 božja zapoved
Prispeval/a: MC dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:26 CEST
>> ne skrbi. Je že zdavnaj prebran in tako mi je
>> vse, kar si iz njega izpisal znano.
Mislim, da ne tvegam veliko, če rečem, da si prekršila osmo božjo zapoved ;)
Petokolonaš
Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:31 CEST
Zgodovina poroča, da je cerkveni oče Avguštin obstal na stopnji poslušalca. Zunajnemu krogu menihejskega brastva v severni Afriki je pripadal devet let. Ko se je pokazalo, da nauka ne razume in ne doume njegove globine, se je zagrenjen in razočaran odvrnil od manihejske cerkve in vstopil v rimokatoliško cerkev.
Miran.
8 božja zapoved
Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:31 CEST
Vse to zelo spretno počneš. Tako spretno, da mnogi, ki jim to nerediš, tega niti ne opazijo. In tu je največja nevarnost. Tudi Titu so mnogi verjeli, pa še komu drugemu tudi.
Boris
10 Božjih zapovedi
Prispeval/a: Lario dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:40 CEST
merijen,
a sedaj pa še ta udarec. Od nobenih od svojih pisarij se nisem izrekel za ateista.
++++Ti,Lario, si pač med tistimi, ki znajo najbolj prijaznim besedam, podtakniti svojo sprevrženo razlago!++++
Smo pač tudi taki na Pozitivkah, ki nam je tvoje pisanje bedasto in butasto.
Zaenkrat si še premalo razgledana, da bi ostale ti vodila skozi božje zapovedi.
Če hočeš postati gurujka, si boš morala izmisliti bolj resničnega boga ali pa pričeti objavljati svoje prispevke v otroški kotiček.
Kar pa se tiče muslimanstva; veliko več je ljudi muslimaske vere, kot kristjanske-krščanske.
Če pa gledaš samo na svojo katoliško rit, potem pa nastanejo take pisarije ki so se pojavile pod tvoj velecenjeni prispevek na Pozitivkah.
LP
8 božja zapoved
Prispeval/a: Nan dne petek, 15. oktober 2010 @ 15:41 CEST
he,he,he......kaj že pravi Iztok Mlakar? "Človk mona ne rata.... se tak že rodi!"
8 božja zapoved
Prispeval/a: stojči dne petek, 15. oktober 2010 @ 16:18 CEST
oglejte si na siolu video mesar v klavnici;
http://www.siol.net/slovenija/aktualno/2010/10/reportaza_klavec.aspx
mogoče bo pa komu kaj postalo jasno,
razen če mu ne bo še kar naprej oblačno ;)
---
stoychi
8 božja zapoved
Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 15. oktober 2010 @ 16:43 CEST
Avguštin se ni le odvrnil od Manihejcev: poskrbel je za masakr nad njimi.
Boris